علم و فناوری و IT
علم و فناوری و IT
خبرهای روز تکنولوژی
قالب وبلاگ

 

 ال جی در ماه گذشته گوشی هوشمند Optimus L3 خود را با یک طراحی متفاوت در نمایشگاه MWC 2012 بارسلون معرفی کرد که اولین نمونه گوشی‌های مقرون به صرفه ال‌جی از سری «L» در سال جدید است. Optimus L3 با توجه به طراحی خاص و تکنولوژی‌های کاربردی خود، تجربه‌ای منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. L- Style طراحی متفاوت ال‌جی است که دراین گوشی با طراحی مدرن لبه‌ها و ایجاد هماهنگی در کنتراست رنگ‌ها با استفاده از کناره‌های فلزی و براق همراه است.
 

صفحه نمایش 2/3 اینچی این گوشی بهترین زاویه دید را برای شما فراهم می‌کند. این گوشی با برخورداری از باتری 1500 میلی‌آمپر بر ساعت (mAh) امکان مکالمه طولانی‌تر و همچنین استفاده بیشتر از شبکه‌های اجتماعی را به ارمغان می‌آورد. به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، Optimus L3 تمام ویژگی‌های اولیه یک گوشی هوشمند را با طراحی ویژه و خاص به کاربران ارائه می‌کند.
 

این گوشی بعد از عرضه اولیه در اروپا، به بازار روسیه، آسیا سپس دیگر کشورهای دنیا عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این گوشی می‌توان به این موارد اشاره کرد: پردازنده 800 MHz، حافظه 1 گیگابایت (ذخیره اطلاعات)، 150 مگابایت (برنامه‌ها)، 384 مگابایت (RAM)، دوربین 0/3 مگاپیکسل و سیستم‌عامل آندروید 3/2 Gingerbread.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:18 ] [ متین فرشاد ] [ ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و IT و آدرس technology.it.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 13627
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1